Fødselsdagsønsker

Min Træning // Uge 10

img_6968

Sidste uge var mængden af træning liiidt mindre, end ugen før. Ugen før havde måske også været lige til den gode side med træning hver eneste dag, så det passede fint at jeg havde travlt så onsdag og torsdag i sidste uge, at der ikke blev tid til træning. Normalt vil jeg ikke have to hviledage i streg, men det var lige sådan, det kunne gå op i denne uge, og det var helt sikkert også sundt for min krop.

Generelt kan man sige om min træning, at det altid er noget, jeg tilpasser efter tid og lyst. Ligeledes tager min træning aldrig timevis – det har jeg simpelthen ikke timer nok i døgnet til. Hellere kort og godt!

Her er hvad sidste uge stod på, træningsmæssigt:

Mandag: 50 min. TRX-hold i fitness

Tirsdag: 5 km. løbetur inkl. 3 km tempoløb

Onsdag: Hviledag

Torsdag: Hviledag

Fredag: 4 km. progressivt løb + 15 min. yoga med fokus på core

Lørdag: 10 min. opvarmning i TRX + 1 times cirkeltræning med både styrke og cardio + 3 km gåtur med Luca og min familie

Søndag: 25 minutters yoga (bl.a. solhilsener i højt tempo, der fik pulsen op)

   

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Fødselsdagsønsker