Bange

Min Træning // Uge 12

0281

Sidste uge var god trænings-wise! Jeg fik trænet 6/7 dage og følte mig fyldt med energi. Jeg formåede også at få tilrettelagt træningen således, at mine ben var super friske til søndagens løb, der var det træningsmæssige højdepunkt. Her slog jeg nemlig ny PR på 10 km og var simpelthen så stolt og glad, da jeg kom i mål efter 52 minutter og 3 sekunder – hele 2,5 minut hurtigere end min gamle PR, som jeg løb, da jeg gik på efterskole. Det er ikke ofte, jeg løber 10 km, så det er bare så fedt at få bekræftet, at benene og formen altså sagtens kan holde til det.

Jeg vil opfordre jer til at udfordre jer selv! Man kan meget mere, end man tror, og tit er det bare en barriere, man mentalt sætter for sig selv.

Mandag: 6 km løb + 30 min. måtteøvelser i gymnasiets fitness

Tirsdag: 50 min. TRX

Onsdag: 2 km løb til fitness + 30 min. mave/ryg hold + 2 km løb hjem

Torsdag: Hviledag

Fredag: 2,5 km løb (bare for at løsne op i benene og få lidt luft)

Lørdag: 25 min. morgenyoga hjemme på værelset

Søndag: 10 km til Stiftens Etapeløb (PR: 52:03)

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Bange