Guide: Den Perfekte Greenie!

Min Træning // Uge 16

img_7598

Sidste uge var ganske fin trænings-vise. Det blev ikke til meget styrketræning, men til gengæld til en ture og kilometer i både gå- og løbesko. Jeg går for det meste et par småture med Luca i løbet af ugen, men tæller det ikke som egentlig træning. De lidt længere gåture tæller jeg dog med i regnskabet. For det kan godt være, at det ikke får pulsen op, men al bevægelse tæller! Og en lang gåtur med en veninde er virkelig noget, jeg kan anbefale. Det var den hyggeligste tur og en så fin måde at få vendt verdenssituationen på – i stedet for at sidde stille, kan man lige så godt få rørt sig, og samtalen flyder så let, når man er i bevægelse.

Træningen så sådan her ud i sidste uge:

Mandag: 25 min morgenyoga + 10 km gåtur med min veninde og Luca

Tirsdag: 6 km løb

Onsdag: 30 min mave/ryg hold i fitness

Torsdag: Hviledag

Fredag: 5 km løb

Lørdag: 35 min morgenyoga + 15 min mave/balle øvelser + 4,5 km gåtur med min mor og Luca

Søndag: 6 km løb

   

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Guide: Den Perfekte Greenie!