Havregrød med Birkes, toppet med Ovnbagte Rabarber

Min Træning // Uge 18

img_7578

I sidste uge nåede jeg 5 rigtige træningspas (+ slagbold til idræt og gåture) og havde altså en hviledag mere, end jeg som oftest har. Men det var nu også ganske ok, taget i betragtning at mine træningspas var ret intensive og hårde. Det blev til 3 ture i løbeskoene, 2 gange cirkeltræning og et hårdt(!) mave/ryg hold, hvilket jeg synes er ganske godt nået i en travl hverdag med gymnasie og arbejde. Igen, ligesom i uge 17, nåede jeg ikke yoga. Jeg har ikke kunne samle mig til at arbejde med mig selv på den måde, fordi jeg har haft lidt meget om ørerne. Lidt ironisk, for det er nok faktisk dét, der ville være sundest for mig. Men, men, men – jeg må se om jeg kan nå det i næste uge, og glæde mig over dét, jeg fik gjort, i stedet for dét, jeg ikke nåede.

Fik I trænet i sidste uge?

Mandag: 1 times m-bold til idræt + knap 6 km løb

Tirsdag: 1 times cirkeltræning i fitness

Onsdag: 2 km løb til fitness + 30 min mave/ryg hold + 2 km løb hjem fra fitness

Torsdag: Hviledag

Fredag: Godt 5 km løb

Lørdag: 1 times cirkeltræning

Søndag: Hviledag

   

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Havregrød med Birkes, toppet med Ovnbagte Rabarber