Morgenupdate

Min Træning // Uge 30

img_9685

Jeg er virkelig flittig med træningen her i ferien, og i sidste uge blev det til en form for træning hver dag – skiftevis styrketræning og løb.

Jeg har ikke forventninger om at jeg kan fastholde den høje træningsfrekvens, når gymnasiehverdagen starter igen, men jeg nyder det lige nu! For træning gør mig glad i låget, giver mig energi og får mig til at føle mig tilpas i min krop.

Sidst på ugen kunne jeg godt mærke, at jeg var ved at være træt og havde trænet mange dage i træk, men jeg vidste at der ikke ville blive mulighed for træning mandag og tirsdag (og muligvis også onsdag), så jeg fastholdt den daglige rutine med morgentræning, med udsigt til 2-3 hviledage. For selvom jeg virkelig elsker træningen, så ved jeg også at hvile er vigtigt.

Så keep that in mind: Motion er vigtigt, men det er hvile også.

Derudover vil jeg for god ordens skyld også lige pointere, at det her er min træning, men ikke såd

Mandag: 5 km løb + 5 km gåtur

Tirsdag: 1 times styrketræning (fullbody)

Onsdag: 5 km løb

Torsdag: 15 min opvarmning på løbebånd (15% stigning og 6 km/t) + 50 min styrketræning (fullbody)

Fredag: 4 km løb + 40 min yoga hjemme på værelset

Lørdag: 10 min opvarmning på løbebåndet (intervaller) + 40 min styrketræning (fullbody)

Søndag: 5 km løb

   

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Morgenupdate