Lidt mere om Chris Copenhagen Watches

Min Træning // Uge 37

img_0194

I sidste uge kom jeg lidt mere i gang med yogaen igen, og det var simpelthen så dejligt. Jeg havde i et par uger haft nedprioriteret yogaen, men da jeg hoppede på måtten, blev jeg mindet om hvor dejligt, det er, og hvor meget godt, det gør for mig. Jeg bliver rolig og føler mig i balance på en helt anden måde, end når jeg løber og styrketræner, og det er derfor det perfekte supplement til al min anden træning, når jeg har brug for at røre mig, men stadig har mere brug for at blive “groundet”, frem for at stresse kroppen.

I sidste uge blev det til følgende træningspas:

Mandag: 10 min. på stairmasteren + 50 min styrketræning (fullbody)

Tirsdag: 5 km roligt løb

Onsdag: 1 times styrketræning

Torsdag: 40 min morgenyoga + coretræning på værelset

Fredag: 7 km intervaltur på løbebånd (10 min roligt løb, 4 min rask gang, 5 runder á 2 min i løb pace 4:00 min/km + 1,5 min gang i pace 10:00 min/km, 4 min gang, 10 min roligt løb)

Lørdag: 30 min yoga

Søndag: 5 km roligt løb

   

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Lidt mere om Chris Copenhagen Watches